środa, 6 lipca 2011

The Age of Aquarius

Moje drogie! U mnie w końcu zrobiło się CIEPŁO!!!
Skorzystałyśmy z mamą z okazji i ruszyłyśmy na wycieczkę rowerową. Zrobiłyśmy jakieś 20 km ;) Warto było! Co prawda trochę mnie po drodze złapała alergia i w domu wyglądałam jakby mnie osy pożądliły w oczy i poza tym boli mnie tyłek od siodełka, ale zawsze to trochę ruchu :)
Z okazji ciepłego dnia postanowiłam sklecić jakiś set z mojej nowej spódnicy kupionej w H&M na przecenach.









Teraz biegnę oglądać Ligę Światową, a Was zostawiam z piosenką, którą uwielbiam. Z musicalu, który też uwielbiam <3

Pozdrawiam,
Marta :)

8 komentarzy:

  1. bardzo fajna ta spódnica ;)
    ja nadal czekam, aż u mnie się pojawi słoneczko.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzymy powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    zakupynazlecenie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje:)
    Wszędzie podziwiam zestawy z maxi, w tym Twój a moje wszystkie nieudane - jakas nie wymiarowa jestem;)

    Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia.; )ładny kolor lakieru.: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam

    passionelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta spódnica, bardzo fajnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naszjnik jest cudny;*
    zapraszam-nowy post;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a beautiful look! I absolutely adore your necklace and the maxi skirt! xoxoxoo

    OdpowiedzUsuń