niedziela, 10 lipca 2011

Give Me Everything Tonight

Dzień dobry! :)
Czy u Was też taka zmienna pogoda? U mnie raz świeci pięknie słońce, a raz pięknie zachodzi za chmury.. :( A miałam nadzieję, że się poopalam trochę :(
A tak w ogóle to strasznie się stresuję, bo jutro dowiem się, czy dostałam się na któryś z kierunków studiów, na który składałam swoje zgłoszenie :( Mam nadzieję, że mi się uda i proszę, żebyście trzymały za mnie kciuki :)

Dzisiaj wymyśliłam sobie trochę bardziej elegancki outfit z miętową sukienką, którą niedawno kupiłam w Orsay'u :)


W sumie nie do końca jestem przekonana do tego stroju, ale wydaje mi się całkiem niezły :)
Oczywiście później musiałam się przebrać, bo zrobiło się tak gorąco, że nie mogłam wytrzymać w tej sukience, która jest trochę mało przewiewna, niestety..

Tytuł oczywiście pochodzi z piosenki, która chodzi mi cały czas po głowie:


Zresztą, sam Pitbull to dla mnie też ewenement na skalę światową ;) Zaczął niewinnie od 'Calle Ocho', a teraz każdy, kto chce wydać fajną piosenkę MUSI współpracować właśnie z Nim ;))

Pozdrawiam,
Marta

3 komentarze:

  1. Sliczna sukienka, ma genialny kolorek ;) miętowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. you have a very good blog)
    I follow you, and it would be good if you will follow me: *
    It is very important to me)

    http://nastyafrost.blogspot.com/

    to meet
    kiss *

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam tej sukienki w rozmiarze S.... na wczoraj! spóźniłam się w sklepie a jest mi potrzebna na wesele :( gdyby ktoś miał na sprzedaż proszę o kontakt (nr gg 2179153)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń