wtorek, 19 lipca 2011

Summer, photos part 1

Przyznaję się bez bicia, że trochę mi smutno kiedy widzę, że wszyscy jadą sobie na wakacje, albo właśnie z wakacji wracają- pięknie opaleni i uśmiechnięci..
Nie ma tego złego! Do mojego wyjazdu zostały dwa tygodnie! Gdzie jadę? W najwspanialsze i najpiękniejsze miejsce na świecie ;)
Już powoli zaczynam się zastanawiać, co mam ze sobą zabrać i jak ja się zapakuję.. Jadę w końcu na miesiąc, więc to nie tak hop-siup. Już się boje miliona nieprzeczytanych powiadomień z pingera ;p jak ja przez dwa dni potrafię dostać 50 powiadomień.. ;) Ale, jakoś damy radę :p
Jeszcze zanim pokażę Wam pierwszą część zdjęć wakacyjnych, moich, z mojej wystawy, to muszę się Wam pożalić, że mam na oku dwie piękne i niedrogie torebki, ale nie mam na nie pieniędzy :( TO BOLI!
No to, cóż, przed Wami pierwsza część zdjęć z wystawy pt. 'Moja Katalonia' - i to tam jadę :)
Pozdrawiam,
chora Marta.

PS woo-hoo! pojawiła się możliwość otrzymania torebki na imieniny <3 zbawienie :)


WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE! ALL RIGHTS RESERVED!
Proszę o niewykorzystywanie moich zdjęć bez mojej zgody!

5 komentarzy:

  1. Jak ja ci zazdroszczę Barcelony! Pozdrów ode mnie stadion FC Barcy ;) i jak na ulicy spotkasz ktoregos z pilkarzy- takze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia;) jeśli interesujesz się modą zapraszam do mnie :) zachęcam do obserwacji:) http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!!! Ach, ja rozumiem co masz na myśli mówiąc o tym braku kasy - u mnie ten problem non stop :(((

    OdpowiedzUsuń