czwartek, 29 września 2011

I'm about to change my life.

Tik, tak, tik, tak. Czas ucieka. Zostały mi dwa dni do wyjazdu do Wrocławia. I co? I kupa, nie umiem się spakować. Jeszcze. Jutro jadę po laptopa, będę miała kontakt ze światem, jednak! ;)
A teraz outfit. Takie tam, w sumie nie wiem - hippie/boho/etno? Takie moje :)
Na sobie mam: bluzkę koronkową granatową (no name) + koszulę bez rękawów czarną w białe mazaje (no name, sprezentowałam ją sobie z szafy mamy) + kamizelkę w kolorach tęczy (była taty, była mamy, teraz moja) + jeansy (Pimkie) + jazzówki (no name) + torebka (no name) + bransoletka perłowa (kupiona kiedyś nad morzem) + pierścionek piórko (Pimkie) + pierścionek zegarek (New Yorker) + branoletki czarne (no name) i zegarek FCB. Chyba tyle, oto i zdjęcia :)








Zapraszam jeszcze do obejrzenia nieprzebranych zasobów sklepów:
- www.czasnabuty.pl/?affiliate=cupcakethief
- www.deezee.pl
Polecam! Na prawdę warto :)

Pozdrawiam,
Marta 

24 komentarze:

  1. Tak dużo masz tego na sobie, a mimo to wszystko współgra, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz jest fajny :)
    Włosy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Zachęcam do obserwowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na giveaway, który organizuje wraz ze sklepem ClubCouture :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Wybacz porównanie (jak najbardziej pozytywne!), ale kojarzysz mi się z Moniką Brodką. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny masz styl ;)
    i ładne oczy xD

    dodajemy? ;>

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo fanka fc barcelony!!! wiem jedno - na pewno lubisz wiedzieć, która jest dokładnie godzina bo zegarków na fotkach widzę ze trzy :P pozdrowienia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz:) Dodałam się do obserwatorów bloga i myślę że będę tutaj częściej zaglądać. Zapraszam na mojego bloga^^. Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz się do obserwatorów. Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dodam później, bo narazie jeszcze jestem w szkole (informatyka ;p) i jak to szkolne komputery są jakies zabezpieczenia itp ;p ;)

    pozdrawiam, Aiea ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. y.. nie dodałaś ;d


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze wyglądasz tu... mam takie same kolczyki jak Ty pierścionek ;) To mój początek tutaj więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ;) Widzę że jesteś swego rodzaju indywidualna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy adres strony, zapraszam do ponownego zaobserwowania ;)

    Zapraszam również do wzięcia udziału w rozdaniu ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2011/12/rozdanie-nowy-link.html

    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw. : D


    Zapraszam na nasz blog:

    magicwarderobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm oryginalny outfit,podoba mi sie:)
    Masz bardzo interesującego bloga.
    zapraszam również do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi Marta,

    Nice blog. We love it.

    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kamizelka!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. powiedziałabym, że to taki hippie przełamany słomkowym kapeluszem, ale czy mam racje to nie wiem :P
    na rękach powiedziałabym, że może trochę tego za dużo,
    ale pierścionek zegar super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately :)
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała stylizacja, łącznie z Twoją osobą jest cuuudowna.

    OdpowiedzUsuń