piątek, 22 czerwca 2012

Comeback + outfit

Oh no, jestem okropna..
Okropnie okropna!
Jak można nie pisać nic przez prawie rok?!

Na pocieszenie dodam tylko, że w zasadzie to na pingerze nie pisałam wiele więcej - po prostu, nie było warunków.. Nie było jak robić zdjęć, a bez zdjęć nie było sensu wstawiać notek. Ot, cała filozofia. Ale nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Mea culpa! Bije się w pierś i okropnie żałuję za niedopaczenie.

Ostatni okres czasu to zdecydowanie urwanie głowy na uczelni - mało kto ma tyle egzaminów, co ja.. Na szczęście, na razie wszystko do przodu! :)
Udało mi się też niedawno wyskoczyć na zakupy, co będzie można zobaczyć w najbliższych outfitach :) Sporo się nowości pojawiło w mojej szafie - głównie w pięknych, pastelowych kolorach :)

W takich też kolorach jest mój wczorajszy outfit, który można już było zobaczyć między innymi na lookbooku i pingerze :) Mam na sobie top w kwiaty z H&Mu, pastelowo różowe spodnie z Bershki (tak, wiem, nie widać że są różowe..), koralowe butki z New Yorkera, pierścionki z H&Mu, wisiorek New Yorker, gumka oczywiście H&M i kolczyki, kupione w zeszłym roku i w zasadzie nie pamiętam, skąd są :D No to tak to wygląda na obrazkach:


Zapraszam również do klikania tu:
I do zajrzenia tu: http://fashionfinder.asos.com/womens-looks/flourishing-pastels-65983
 http://modnapolka.pl/look/26488/title/pastelowe_love

Jeszcze trochę i będę z lodówek wyskakiwać! ;))

Pozdrowienia,
cupcake!

2 komentarze:

  1. uwielbiam ta bluzeczkę:) oglądałam ją i nakazałam kupić mamie:D ja w obecnym stanie się w nią nie wcisnę a od mamy będę mogła zawsze pożyczyć hehe:D

    OdpowiedzUsuń