środa, 10 kwietnia 2013

Eye of the Tiger

Good morning!
Today I'm here with some photos of my latest  look (: I got involved in the animal-print-craze and because of that in my wardrobe there are two new pieces of clothing with that pattern. This time you can see a sweatshirt with a tiger (: White tigers were always my favourite ones in ZOOs! (:
Hope you like it! (:

Dzień dobry!
Wracam z kilkoma zdjęciami najnowszego outfitu (: Tym razem i ja dałam się wciągnąć w szał zwierzęcych motywów no i efektem tego są dwie nowe rzeczy w mojej szafie, właśnie z takim wzorem. O ile jedna będzie musiała jeszcze trochę poczekać na cieplejszy moment roku, o tyle drugą mogę nosić spokojnie już teraz i dlatego zaraz ją zobaczycie (:
Tą właśnie rzeczą jest moja nowa bluza z motywem białego tygrysa - kupiłam ją w Forever18, chodziłam za nią kilka razy, ale ciągle coś mnie powstrzymywało, więc kiedy w końcu przyszłam i była przeceniona 25zł, to nie mogłam się oprzeć pokusie, żeby ją jednak kupić (; No, a poza tym, białe tygrysy zawsze były moimi ulubionymi w ZOO w Libercu, do którego jeździłam z rodzicami jako dziecko (: Potrafiłam stać przy ich wybiegu godzinami (:
Bluzę zestawiłam z czarnymi spodniami w stylu trochę militarnym, bojówkowym, z kieszeniami (F&F), koszulą, jedną z moich najulubieńszych, w czarno-białą kratę (no name) oraz creepersami z motywem panterki (DeeZee.pl). Z biżuterii kolczyki, których nie widać, bransoleta w kolorze srebrnym, imitująca ćwieki (Bijou Brigitte) oraz pierścionek-pióro (Glitter).










Mam nadzieję, że się podoba! (:

Buziaki,
cupcake (:

4 komentarze:

  1. Świetny sweterek.Sama chętnie załozyłabym takiego tygryska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w bluzie <3 Ale ta koszula mi efekt psuje, ściągnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

    OdpowiedzUsuń