niedziela, 14 kwietnia 2013

Fallen tree

Dzień dobry!

Jak tam spędzacie fantastyczne, w końcu wiosenne dni? (:

Ja ten weekend spędzam bardzo aktywnie, bo bralam udział w konferencji hispanistów zorganizowanej głównie przez moją uczelnię:


Dzisiaj mam dla Was zaległą, jeszcze jesienną stylizację, z jednego z tych abstrakcyjnie ciepłych dni (:

Zauważyłam po raz kolejny, że bardzo dobrze czuję się w stylu nawiązującym do etno i boho (: Tak jest i tym razem. Główną rolę odgrywa tutaj łączenie soczystych kolorów i tak widać pomarańczową/ceglastą koszulę (no name), chabrowe spodnie z podwyższonym stanem (H&M) oraz jeansową katanę (DIY). Do tego dodałam brązowo-ceglastą torbę (no name) i jasne jazzówki (no name). Z biżuterii pojawiają się kolczyki piórka w panterkę (Stradivarius), pierścionek rybka (Stradivarius), naszyjnik łapacz snów (no name DIY) i bransoletki no name.







To tyle (:

Jak się podoba to klik:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz