piątek, 26 kwietnia 2013

Stripped love

Finally, we've got some spring. Well, actually, summer (; At the moment of writing the temperature is:
 
Looks great, hope it's the same outside (: Today I have a new set consisting of a stripped blouse, Wrangler jeans, leather jacket and sneakers! Hope you'll like it (:

Dzień dobry!

W końcu mamy wiosnę! (: A nawet w zasadzie lato :D
W momencie pisania tej notki, na dworze mam w słońcu temperaturę taką, jak na powyższym zdjęciu :D Czyste szaleństwo! (: Organizm tylko trochę świruje w reakcji na taki nagły przeskok z mega zimna na mega ciepło, ale ja tam na ciepło nie narzekam! :D
Zestaw jest z zeszłego tygodnia. Postawiłam tutaj na paski, które są wszędzie, ale ja mam paski na koszulce w drugą stronę, na opak (; Do tego dobrałam jeansy z wysokim stanem (sh, Wrangler) i żeby sprawić wrażenie trochę bardziej rockowe, czarną skórzaną ramoneskę (House). Na nogach mam zwyczajne trampki ze śmiesznymi sznurówkami w gwiazdki. Z biżuterii kolczyki czarne kuleczki (no name), wiosiorek z aparatem (Bijou Brigitte) oraz pierścionek wąsy (Katherine.pl). No i wygląda to tak:














Jeśli się podoba to hype!:


2 komentarze:

  1. Eeeh, a u mnie w Danii ciagle zimno, zazdroszcze:l

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń