piątek, 24 maja 2013

A summer walk

Hello there!
How are you doing? (: Today I have for you an outfit which I have prepared for the contest of Wroclaw Fashion Meeting (http://wroclawfashionmeeting.pl/). Now, I'm waiting for theit decision (: The main theme was 'A summer walk' so I've decided to pick something in pastel colours and sheer (: Hope you'll like it! (:

Witajcie (:
Wracam do Was dzisiaj z nowym zestawem, a dokładniej mówiąc, moją propozycją  zestawu na konkurs stylizacyjny na Wrocław Fashion Meeting (http://wroclawfashionmeeting.pl/). Tematem przewodnim konkursu jest "Letni spacer" więc zdecydowałam się na rzeczy jasne, pastelowe i zwiewne, bo kto chciałby się kisić w ciężkich, ciemnych ubraniach kiedy na dworze skwar i upał? (:
W zestawie wykorzystałam spódnicę maxi w kolorze brzoskwini (allegro.pl) oraz lekki biały top w delikatne wzory (H&M). Na nogach mam pudrowe balerinki z kokardką. Z dodatków mam kolczyki (prezent od lubego), naszyjnik (Colloseum), bransoletki z perłową masą (no name), pierścionek piórko (Glitter) oraz zegarek (Seiko Quartz).






















Buziaki! (:

7 komentarzy:

  1. Pięknie,tak kobieco!
    Zapraszam do siebie na konkurs z OASAP;-)
    Może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódnica

    Zapraszam do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna spódnica i bluzka. Całość wyszła bardzo ładnie :) Podoba mi się pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie w niej wyglądasz,pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeeju cudowna ta maxi *_*

    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta maxi. Czy mogłabyś podać link do aukcji z tą spódnicą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, spódnicę kupowałam na wakacjach w minionym roku, więc aukcja jest już dawno przeniesiona do archiwum Allegro.pl..

      Usuń