niedziela, 12 maja 2013

Boho inspirations

 

Good morning! How are you doing today? I'm not really fine because it's the third day of rain and dark clouds here ): And also todai I almost fainted so it wasn't nice experience..
But however, today I have some inspirational photos prepared (: It's all about BOHO STYLE! What do you think about it? Do you like it? (: I really love it! For me it's something closely connected to summer and festivals held around the world! (:
Hope you'll enjoy looking at my inspirations! Kisses!

Dzień dobry!
Jak Wam mija dzień? (:
U mnie strasznie, bo od wczoraj jest zachmurzone i pada i przez to ciągle chce mi się spać -.- Dzisiaj zrobiło mi się też bardzo słabo aż musiałam się położyć :/ Coś okropnego. Mam nadzieję że niedługo wrócą słoneczne i ciepłe dni (:

Nawiązując do tytułu notki - *co sądzicie o stylu boho?* (:
Ja go uwielbiam! Jest na prawdę bliski memu sercu (:
Ubrania są lekkie, wzorzyste, kolorowe, można nosić szaloną ilość biżuterii, długie, duże kolczyki, dużą ilość bransoletek, kolorowe naszyjniki, pierścionki, rozpuszczone i rozczochrane włosy, warkocze, warkoczyki.. A z ubrań, sukienki maxi, spódnice do ziemi, białe sukienki, kowbojki, sandały, jeansy, luźne koszule, kamizelki! Coś wspaniałego! (: Ten styl wybitnie kojarzy mi się z latem i z wszelkimi festiwalami organizowanymi na całym świecie (:

Moje inspiracje:

















 *Co Wam się kojarzy z tym stylem?*
*Lubicie?* *Macie neutralne zdanie?* *Przeszkadza Wam?*
*Może nosicie ubrania nawiązujące do stylu boho/hippie?*
(:

*Więcej inspiracji: www.facebook.com/blogcupcakethief*
Buziaki! *:

5 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje!!!
    Uwielbiam, oglądałam kilka razy.
    Można tak wyść na ulicę, jechać na wczasy, nie widzę tu ograniczeń.
    Noszę takie ubrania a zdobyć je można w s-h.
    Wszelkie tego typu ozdoby zaczynają się pomału pojawiać w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnego prowadzisz bloga i w swój sposób jest inny do wszystkich . Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. you have a great blog dear!! do you want that we follow each other?? have a nice week!!

    http://talkingaboutfashion-beatrizfernandez.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. I follow you too dear!!! xoxo

    http://talkingaboutfashion-beatrizfernandez.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń