sobota, 18 maja 2013

Flourishing girl

Hi, it's me again. this time I have an outfit with flowery pants, jeans shirt and fake leather jacket (: It's totally closely related to spring! Hope you'll like it!


Dzień dobry! (:

Jak się macie? Jak Wam mija weekend? U mnie dosyć pracowicie ale i przyjemnie, bo wieczorkiem lecę na Noc Muzeów - mam nadzieję, że uda nam się dostać tam gdzie chcemy (:
Byłam dzisiaj na Pergoli i widziałam przygotowania i próby do dzisiejszego pokazu specjalnego fontanny multimedialnej - wiele bym dała żeby na nią pójść! (:

Mam dla Was dzisiaj zestaw wiosenny (: Główną rolę odgrywają tutaj spodnie w kwiaty (no name), które już kiedyś zapewne u mnie widziałyście, w jednym z letnich wpisów z zeszłego roku (: Do tego ubrałam jeansową, prostą koszulę (H&M) a na górę założyłam czarną ramoneskę (House). Torba pochodzi z Reserved i rzadko ją noszę, bo urwał jej się pasek na ramię.. Buty to kolejna nowość i są z Deichmanna - miały wadę, dzięki czemu zapłaciłam za nie połowę ceny, a wadę naprawiłam własnoręcznie w domu (: Z dodatków mam naszyjnik (Katherine.pl), kolczyki kwiatki (no name) i pierścionek rybkę (Stradivarius). Mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu! (:

















Mam nadzieję, że się podoba (:

3 komentarze:

  1. hej:* jestem tu nie z przypadku :) widziałam,że bierzesz udział w rozdaniu w związku z czym chciałabym zaprosić Cię do siebie na moje rozdanie. Jeśli się zgłosisz będzie mi niezmiernie miło! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie i naszyjnik ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, would you be interested in collaborating with us: review items, do outfit posts etc.? We are looking for fashion bliggers to pormote our summer/travel range: swim and beach range, dresses etc. Please get back in touch if you are interested! Thanks, Kate https://us.freestylextreme.com/us/womens/c

    OdpowiedzUsuń