piątek, 10 maja 2013

Over here, over there

Hi!
Here I am, back with an outfit.This time it's something more elegant, something lady-like (: But every girl sometimes needs to feel like this (:
Here I'm wearing a mix of pastel peach and black. The skirt I'm wearing used to be my mum's but she didn't need it so she gave it to me and I love it (: The sweater comes from Mohito and trench coat from H&M. Enjoy! (:

Dzień dobry!
Wracam do Was z nowym zestawem (:
Tym razem niestety, znowu w domu, bo jak zwykle pogoda nie dopisała i zaczęło lać jak chciałam wyjść na zdjęcia.. Ale teraz pogoda już zdecydowanie nas rozpieszcza! Jest pięknie! No, pomijając wczorajsze burze (;
Jeśli chodzi o zestaw to połączyłam czerń z pastelową brzoskwinią, łącząc czarny sweterek ze srebrną nitką i rękawem 3/4 (Mohito), czarne rajstopy i czarne szpilki (no name) oraz brzoskwiniową, krótką spódniczkę, która kiedyś była mojej mamy, ale teraz przypadła w udziale mi (no name). Na górę założyłam trencz (H&M), wybaczcie że pognieciony, ale nosiłam go przed zdjęciami (;
 Z dodatków jest perłowa bransoletka (no name), srebrny choker (New Yorker, %), zegarek (no name) oraz pierścionek (Bijou Brigitte).










 Pozdrawiam (:

1 komentarz:

  1. Spódniczka jest prześliczna. Boski kolor i krój <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń