czwartek, 25 lipca 2013

Burgundy AZTEC

Czołem!
Jak się macie? (: Jak Wam mijają wakacje? (: Ja w poniedziałek wyjeżdżam na 12 dni i już się nie mogę doczekać! (:

Dawno nie wrzucałam żadnego zestawu (:
Dzisiaj to zmieniam i chcę Wam zaprezentować dwie możliwości wykorzystania jednej z nowości w mojej szafie - bordowej asymetrycznej koszuli (:

Tym razem chciałabym Wam pokazać wersję trochę bardziej elegancką (:
Postanowiłam połączyć tę bordową koszulę (Forever18) ze spódniczką w azteckie wzory (C&A). Do tego dobrałam buty na obcasie o podobnych kolorach (CCC). Jeśli chodzi o biżuterię to wybrałam złoty choker (H&M), pierścionek imitujący ten od YSL (katherine.pl), kolczyki (no name) i złoty cuff (CCC).

Wybaczcie małą ilość zdjęć (:


 Cheers! (:

2 komentarze:

  1. zgrabnie wyglądasz! bardzo podoba mi się Twoja fryzura!
    ja to zawsze mam problem jak nosić asymetryczną koszulę do spódnic, ciągle mi tam coś przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń