środa, 31 lipca 2013

Neon power

Witajcie (:

Dzisiaj mam dla Was kolejny zestaw - tym razem główną rolę odgrywa tutaj neonowa spódnica - ciężka do współpracy przy zdjęciach (;

Postanowiłam zrobić z niej coś na luzie - bez butów na obcasie i nie dodając koronki - to potrafią wszyscy. Ja swoją zestawiłam z wzorzystą koszulką (no name) i espadrylami. Na ręce mam bransoletkę od by dziubeka, którą dostałam jako prezent w ramach udziału w spotkaniu vintedzianek (: Mam nadzieję, że Wam się spodoba, mimo ryzykowności :D










5 komentarzy:

  1. świetna spódniczka :D super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry motyw, przyciąga uwagę :) też bym do takiej spódnicy założyła coś luźniejszego, a nie szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódniczka :) u mnie też dziś w zestawie :) Zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń