sobota, 27 lipca 2013

Radioactive

Hi! How are you doing? (: Hope that fine. I'm leaving for my summer holiday on Monday. Today I have an outfit for you. Hope you'll like it! (:

Witajcie (:

Zgodnie z obietnicą, chcę Wam dzisiaj pokazać drugi pomysł na bordową asymetryczną koszulę. Ciekawa jestem Waszych reakcji na tę wersję (:
Tym razem jest to wersja na chłodniejszy dzień. Do koszuli wybrałam jeansy z przeszyciami w stylu azteckich wzorów (New Yorker). Na nogach mam espadryle (Auchan), które są jednymi z moich najulubieńszych butów. Na górę założyłam ramoneskę (House). Co do dodatków to wisiorek z kamyczkami (no name), kolczyki piórka (Orsay), pierścionek na dwa palce piórko (House) i bransoletka (Stradivarius).

Wygląda to tak:









 Do usłyszenia (:

2 komentarze:

  1. ta wersja bardzo fajna, z kurtką wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam właśnie wczoraj espadryle przez internet i czekam z niecierpliwością :)) to obok sandałów najwygodniejsze buty na lato!
    fajnie wygląda ta koszula ze spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń