piątek, 16 sierpnia 2013

Lace top

Witajcie! (:

Jak Wam mijają wakacje? (: Moje wyjazdy już minęły, teraz spędzam czas we Wrocławiu (:
Jak już się ogarnę to Was zawalę miliardem zdjęć z wyjazdu :D

Dzisiaj mam dla Was zestaw. Główną rolę odgrywa tutaj nowość, którą przygarnęłam podczas pobytu na wakacjach (: Jest to biała, koronkowa narzutka ze Stradivariusa (%). Pod spodem miałam czarną bokserkę. Spodnie już znacie, należą do moich ulubionych obecnie (New Yorker). Na nogach, również ulubione, espadryle (no name). Jeśli chodzi o dodatki to na szyi mam nowe piórka (CCC). Na ręku pierścionek (no name), pamiątkę z ostatnich wakacji. Co do bransoletek to jest z napisem i z drewnianych koralików (obie no name) i dwie pozostałe to te wygrane (Glitter).

Mam nadzieję, że się Wam spodoba (:












Pozdrawiam! (:

4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award na moim blogu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, i gdzie zdjęcia z wakacji? :>

    OdpowiedzUsuń