niedziela, 22 września 2013

Black and white OOTD

Dzień dobry! (:

Miałam dzisiaj dosyć intensywny ale przyjemny dzień (: Robiłam zdjęcia na chrzcie (:
Z przykrością stwierdzam, że został mi ostatni tydzień wakacji ): Już w następny wtorek wpadnę w wir nauki, bardzo intensywnej jako że to mój ostatni rok. Czekają mnie ważne egzaminy jak i obrona pracy licencjackiej, którą trzeba najpierw napisać.. (;

Odchodząc jeszcze od tych problemów, mam dla Was zdjęcia z pewnego słonecznego, ciepłego dnia. Zestaw jest w pewnym sensie elegantszy - stanowi połączenie czerni i bieli oraz złotych dodatków.
Mam na sobie białe spodnie (Mango), czarną długą koszulę/tunikę bez rękawów w białe wzory (no name) oraz nowość - czarne botki (Bershka). Botki są moją ogromną miłością - bardzo często je noszę (:
Jeśli chodzi o dodatki to złoty mankiet (CCC), kolczyki (Colloseum) i choker (H&M) dopełniają stroju.
Zestaw jest nieco inny, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba (:









Buziaki! (:

4 komentarze:

  1. Nie mów nic o pisaniu pracy ;).. Fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty i piękna zwiewna tunika.Z chęcią dołączam do obserwatorów bloga :)

    OdpowiedzUsuń