wtorek, 10 września 2013

Sporty chic

Ojej, tyle dni od ostatniego wpisu : O

Nie sądziłam, że ten czas tak zleciał.. Na swoje wytłumaczenie mam tylko to, że spędzałam bardzo aktywnie czas - głównie wypełniając swoje obowiązki związane z praktykami studenckimi, które odbywam (:
Starałam się być w miarę na bieżąco z Waszymi blogami i nawet wrzucałam trochę komentarzy do Waszych postów (:

Dzisiaj wracam z zestawem. Mam jeszcze parę zestawów typowo letnich, które się tutaj pojawią (:

Tym razem zestaw wpisujący się w trend sportowego. Co jak co, ale wszystko co sportowe jest mi bliskie, więc bardzo się cieszę, że to właśnie ten wzór jest teraz w czołówce.

Co mam na sobie?
Koszulka z czarnymi paskami skradła moje serce i musiałam ją mieć (H&M). Spodnie są już raczej znane, pojawiały się winnych zestawach (Pimkie). Na nogach - zwyczajne trampki ze sznurówkami w gwiazdki(no name). Jeśli chodzi o bransoletkę to jest to w zasadzie breloczek, niczym łańcuch od roweru (no name) (; Pierścionek na dwa palce też już się kiedyś tutaj pojawiał (House).
Wygląda to tak:








 I tyle (:

Zapraszam na mojego fanpage'a (nowości po prawej na samej górze tabelki (: ) : KLIK!

5 komentarzy:

  1. Udany powrót! :-) Oj tak, praktyki, ja za rok je odbywam :p Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, tylko się więcej uśmiechaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I am extremely impressed with your writing skills and also with the
    layout in your weblog. Is that this a paid subject matter or did you modify it yourself?
    Either way stay up the nice quality writing, it's rare to peer a great blog
    like this one nowadays..

    Feel free to visit my blog post ... przedszkoleguzik.pl

    OdpowiedzUsuń