sobota, 5 października 2013

City safari

Dzień dobry!

Jak się macie? Ja w tym roku na studiach stwierdziłam, że jestem jak kot - chodzę własnymi ścieżkami i znam już tych, co trzeba (: Poszłam na seminarium dyplomowe z literatury i jestem bardzo zadowolona!

Dzisiaj mam dla Was jeszcze jeden zaległy zestaw z cieplejszych dni - był to już koniec lata, ale można jeszcze było wyjść bez problemu w krótkim rękawku..
Cały zestaw kojarzy mi się z kolorystyką safari - biele, beże i kolor khaki. Mam na sobie tunikę/sukienkę z paskiem (sh), białe długie spodnie (Mango) i kremowe jazzówki (Marypaz). Do tego torebka (no name) - jest strasznie pakowna, mimo że niepozorna; okulary (Ray-Ban), srebrny choker (New Yorker) i kolczyki (no name). A że to Safari, to nie mogło zabraknąć zwierząt (; U mnie pojawiają się na bransoletce (ByDziubeka) i pierścionku (Bijou Brigitte).

Mam nadzieję, że się Wam spodoba! (:


Buziaki,
cupcake

1 komentarz: