poniedziałek, 25 listopada 2013

Dark clouds OOTD

Witajcie! (:

Co u Was słychać? (:
Ja spędziłam miniony weekend zgodnie z zapowiedziami - na Wrocław Fashion Meeting, razem z Anią (która postanowiła dołączyć do pingerowego światka - http://soyania.pinger.pl/) (:
Jeśli chodzi o konkurs na stylizację, to dotarłam do półfinału!

Było bardzo miło i sympatycznie (:

Jednakże dzisiaj wracam do Was z zestawem (w końcu). Niestety, nadszedł czas, kiedy światło szybko robi się bardzo słabe, więc i zdjęcia mają średnią jakość.. Cóż, taka kolej rzeczy (:
Wracając do zestawu - co mam na sobie? Przede wszystkim parę nowości. Czarny płaszcz oversize to nabytek z Tally Weijl. Butelkowozielone spodnie pochodzą z H&Mu. Marynarka - niezmiennie, niezawodna - Bershka, golf - Butik. Buty - Deichmann. Jeśli chodzi o dodatki to cała biżuteria pochodzi ze spotkania vintedzianek, a została nam podarowana przez polskiego producenta - firmę GalRach.pl. Mam szczęście, że trafiły mi się akurat te różyczki!
Przy okazji, będąc w temacie GalRach, trochę Wam powiem o swoich odczuciach. To zdecydowanie firma warta uwagi, zwłaszcza że jest POLSKA. Biżuteria jest na prawdę świetnie wykonana, nosiłam ją już kilka razy i nie jest to chińska podróba, która po jednym założeniu zmienia kolor ze srebrnego na różowy.. (; Jedyny minus, to że można składać tylko zamówienia hurtowe.. Gdyby była możliwość dla klientów indywidualnych, to na pewno skusiłabym się na coś jeszcze :D

Ale koniec gadania, oto zdjęcia:
 I jak Wam się podoba? (:

4 komentarze:

  1. Gratuluję dotarcia do półfinału! Szkoda, że nie miałam za dużo czasu i nie mogłam czekać do rozpoczęcia konkursu, bo bardzo chciałam Wam kibicować na żywo :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Swietny zestaw! Przepiekny plaszcz!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń