poniedziałek, 4 listopada 2013

Spotkanie vintedzianek 2 - Wrocław 26.10.2013

Witajcie (:

Strasznie mnie tu ostatnio mało, ale raz, że nie mam za dużo czasu, a dwa że dopadło mnie totalne rozleniwienie, przez co nic mi się nie chce - najchętniej spędzałabym całe dnie pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty w ręku - uczelniane obowiązki jednak na takie luksusy nie pozwalają (;

Koniec już narzekań (;
Mam dla Was dzisiaj relację z drugiego już spotkania użytkowniczek portalu vinted.pl, które odbyło się ponad tydzień temu - a dokładnie 26.10.2013r.
Link do relacji poprzedniego spotkania:

Tym razem spotkałyśmy się w klubokawiarni Coffee Planet w samym centrum Wrocławia. Miałam też przyjemność trochę maczać palce w organizacji tego spotkania, wraz z Judytą pomagałyśmy głównej organizatorce - Czmielikowi, głównie w zdobywaniu sponsorów upominków na nasze spotkanko. Jak zobaczycie w następnym wpisie - poszło nam całkiem nieźle!

Ogółem zebrało się na 20 sztuk, wliczając w to miłą niespodziankę - jedną z moderatorek portalu, Ewelinę (cushti). Dzięki jej obecności, miałyśmy możliwość szczegółowo rozwiać wszelkie swoje wątpliwości dotyczące działania portalu, jak również zadać wiele nurtujących nas pytań. Poza tym, portal zrobił nam ogromną niespodziankę, sponsorując nam pierwszą kolejkę napoi (do wyboru, do koloru - ja zaszalałam i wzięłam truskawkowe daiquiri :D)

Jakich sponsorów udało nam się pozyskać?



Oleofarm postanowiło również wysłać do nas swoją przedstawicielkę, która opowiedziała nam krótko o właściwościach olejów, jak również przeprowadziła losowanie 6 sztuk jednego z produktów.

Niestety, musiałam szybko uciekać przed końcem spotkania, ale mam nadzieję, że następnym razem uda mi się posiedzieć z wszystkimi dziewczynami do samego końca! (:

A tak wygląda wszystko w obrazkach:



































Mam nadzieję, że udało się dotrwać do końca (;

4 komentarze:

  1. ależ się szeroko uśmiechnęłam na 3 zdjęciu od końca!;)
    Pozdrawiam koleżankę Vintedziankę!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jealous ! Looks so lovely event :D M&M FASHION BITES

    OdpowiedzUsuń