sobota, 9 listopada 2013

Wystawcy Wrocław Fashion Meeting - ubrania

Witajcie! (:

Dzisiaj zaczynam serię wpisów o zbliżającym się Wrocław Fashion Meeting! Tym razem - na pierwszy ogień idzie kilku wystawców ubraniowych!
W celu wybrania najciekawszych projektantów, przejrzałam facebookowy profil WFM i doszłam do wniosku, że tym razem zbankrutuję! :D Zwłaszcza na zakupie biżuterii, ale o tym innym razem - to będzie wisienka na torcie (;

1. U+
OPIS WFM: Poszczególne egzemplarze są surowe i wymagające. Wiedzą, że są wyjątkowe, więc nie dadzą się założyć każdemu. Dlatego stawiają na minimalizm i starannie dobierają swoje właścicielki. Ich wybór to zimna kalkulacja. Wykluczają banał i krzykliwość. Szukają nieoczywistej kobiecości. Szukają kogoś, na kim będą mogły odpocząć. Załóż je i uspokój. Siebie i otoczenie.
Strona internetowa: www.u-plus.eu/pl
Moje odczucia: WOW! Zdecydowanie mi się to podoba! Dla mnie to taka futurystyczna elegancja - połączenie wspaniałych materiałów z pięknymi formami. Jestem jak najbardziej na tak - zwłaszcza w tak stonowanym wydaniu kolorystycznym.

2. Atelier UFUFU
OPIS WFM: Atelier UFUFU to marka, której pomysłodawcą i twórcą jest Aleksandra Mątkiewicz, Dyrektorem Artystycznym oraz głównym projektantem Michał Starost. Drugim projektantem jest Katarzyna Kmiecik.
Obecnie w Ufufu dostępne są trzy linie: Ufufu by Michał Starost, Ufufu by Katarzyna Kmiecik oraz Ufufu Forward Fashion. Wszystkie linie charakteryzuje wysoka jakość tkanin oraz krótkie serie. Założeniem UFUFU jest łącznie różnych dziedzin sztuki, a także wspieranie innych artystów, również projektantów. W styczniu 2013 urodziło się już kolejne dziecko UFUFU –UFUFU CONCEPT STORE w warszawskim centrum zakupowym – MYSIA3.
Strona internetowa: https://www.facebook.com/AtelierUFUFU
Moje odczucia: Będąc atelier, UFUFU to przede wszystkim różnorodność. Podczas ostatniego WFM można było zobaczyć dwa pokazy sygnowane przez UFUFU - oba tak różnorodne, że aż ciężko byłoby je podciągnąć pod jedną firmę. Ale to jest w nich wspaniałe - każdy znajdzie coś dla siebie. Miałam też okazję dotknąć każdej z rzeczy z osobna - materiały są cudowne! Duży plus!

3. madisso
OPIS WFM: madisso.com to nowa polska marka, która powstała z marzeń o tworzeniu oraz fascynacji światem mody i designu. Postanowiliśmy połączyć ze sobą te dwa nieodległe od siebie światy i tak pojawił się pomysł projektowania ubrań ozdobionych niepowtarzalną sztuką. Wymyśliliśmy, że nasze ubrania będą sygnowane autorskimi grafikami polskich twórców. Projektujemy krótkie, niepowtarzalne kolekcje ubrań by nasze klientki i klienci mieli pewność, że ich "look" będzie unikatowy.
Strona internetowa: www.madisso.com

 Moje odczucia: Bardzo podoba mi się pomysł z połączeniem prostych fasonów z delikatnymi zdobieniami tego typu. Takie ubranie jest ozdobą sama w sobie. Materiały wyglądają na bardzo porządne, myślę, że świetnie się noszą i ładnie układają. Zdecydowanie będę szukać ich stanowiska, żeby zobaczyć czy moje oczekiwania się potwierdzą.

4. Magdalena Koziej Fashion Designer

OPIS WFM: Magdalena Koziej-Podsiadły to projektantka młodego pokolenia, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jest m.in. laureatką tegorocznej Gali Dyplomowej ASP w ramach Fashion Week Fashion Philosophy Poland.

"Moda jest dla mnie przede wszystkim sposobem wyrażenia ekspresji w sztuce. Jest to rodzaj rzeźby kompatybilny z ciałem ludzkim. Dlatego najważniejsze jest poszukiwanie unikalnych rozwiązań formy, dynamiki oraz koloru."
Strona internetowa: www.magdalenakoziej.com

Moje odczucia: Po raz kolejny - WOW! Pierwsze, co mnie uderzyło to piękne formy ubrań i użyte materiały. To raczej dosyć odważne ubrania, ale chętnie przygarnęłabym jakąkolwiek część kolekcji do swojej szafy.

5. BezAle
OPIS WFM: BezAle to nowoczesna polska marka modowa, która powstała z prawdziwej pasji do tworzenia przez zgrany duet: mamę i córkę. Różnica pokoleń pozwala zachować równowagę, dzięki temu projekty są pełne młodzieńczej odwagi połączonej w doskonałych proporcjach z minimalistycznym stylem. Talent, wiedza i doświadczenie sprawiają, że kolekcje spotykają się z uznaniem szerokiego grona zarówno młodych jak i dojrzałych kobiet. Wysoka jakość tkanin i stonowana kolorystyka stanowią idealną bazę do tworzenia ciekawych, oryginalnych a zarazem prostych projektów, które zapewniają komfort w każdej sytuacji. Indywidualność, klasa i wyjątkowy styl bycia to wszystko znajdziecie w projektach BezAle.
Strona internetowa: www.bezale.shwrm.com

Moje odczucia: Biorę całą kolekcję do domu! Bardzo podoba mi się trend z rzeczami z 'dresowego' materiału - zwłaszcza jeśli są w tak niecodziennych formach. Prostota i piękno w jednym. Zdecydowanie jestem na tak!

6. michalska
OPIS WFM: Kolekcja " Śnieżny puch''
Zima w słońcu- tak zdecydowanie zima potrzebuje słońca żeby uwydatnić w niej co najpiękniejsze, chłodne kolory zamieniają się w ciepłe biele beże . Tak jak pierwszy śnieg co roku sprawia to uczucie euforii i daje nam poczucie dziecięcej beztroski, tak kobieta czuje się w delikatnych jasnych jedwabiach. Taki mały płatek śniegu, a potrafi sprawić ze świat wygląda czysto i niewinnie. Świat otulony śnieżnym puchem wygląda trochę nierealnie zjawiskowo. Pobudzamy zmysły w śniegu w którym dobijają się promienie słoneczne.
Strona internetowa: https://www.facebook.com/pages/michalska/513649415320307?directed_target_id=0
Moje odczucia: Piękne! Total white to hit minionego sezonu wiosenno-letniego, ale myślę, że jest to kolor na tyle ponadczasowy, że każda z rzeczy proponowanych przez tę projektantkę, posłuży użytkowniczce przez długi czas. Kroje są eleganckie, nowoczesne i bardzo lekkie. Świetne!

7. Lena Lotten
 OPIS WFM: Projektantką i założycielką marki jest Maria Dojutrek. Urodzona w Lublinie, studiowała w prestiżowej Parsons The New School for Design w Nowym Jorku oraz na ASP w Łodzi. Prezentowała swoje kolekcje na pokazach w kraju i za granicą. Lena Lotten to alias i marka którą stworzyła w roku 2012 jako wyraz estetyki 'preppy casual'
Strona internetowa: www.lenalotten.com
 Moje odczucia: Bardzo podobają mi się kolory i wzory wykorzystane przy tych projektach. Szczególnie wpadła mi w oko koronka, którą uwielbiam. Świetna sprawa!

8. Mr. Gugu & Miss Go
O tym wystawcy pisałam Wam już poprzednim razem, dlatego nie będę się powtarzać i zostawię Was z linkiem do wpisu na facebooku: KLIK.

9. Gavel
Z tym wystawcą jest tak samo jak z poprzednim. Już o nim pisałam przed poprzednią edycją. Zdecydowanie, wywarł na mnie ogromne wrażenie w czerwcu - zarówno jako projektant, jak i poprzez swoje ubrania. Polecam, zajrzyjcie TUTAJ.

I co myślicie? Spodobał Wam się któryś z zaprezentowanych przeze mnie wystawców? (:
Czekam na Wasze komentarze! (:

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się znacznie lepsza impreza niż była w tamtym roku, chociażby patrząc po wystawców :D

    OdpowiedzUsuń
  2. great post, cool blog:)

    would you like to follow each other?via GFC and on Facebook too:) just let us know, we always follow back <3

    kisses,

    The Scarlet Diaries
    Find us on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, bardzo mi się podoba;)
    zapraszam------------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    jesli ci sie spodoba zapraszam również do obserwacji:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    *Jeśli możesz to kliknij w napis SHEINSIDE u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. thank you for following:) we are following you now back via GFC and we have started following you on Facebook too :) It would be amazing if you would like our FB page back <3

    our FB page:
    https://www.facebook.com/thescarletdiariesblog

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne!!!
    aż ciężko oderwać wzrok!!!
    genialny post i fantastyczny blog!
    naprawdę nas zaciekawiłaś <3
    dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji ( oczywiście jeśli Ci się spodoba ) :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do siebie na pierwsze z 3 kosmetycznych rozdań! :)

    OdpowiedzUsuń