wtorek, 19 listopada 2013

Wystawcy Wrocław Fashion Meeting - biżuteria; część pierwsza

Pamiętajcie - WFM już w ten weekend!!

 
1. BiżuteRaj
OPIS WFM: BiżuteRaj to miejsce dla miłośniczek (i miłośników) niebanalnych ozdób. Biżuteria ręcznie malowana, inspirowana sztuką i kulturą orientu, w której dostrzec można również wpływy secesyjne, jest znakiem rozpoznawczym BiżuteRaj.
Powiew świeżości barw i wzorów w oprawie w stylu vintage tworzy niepowtarzalny i autorski styl produktów. BiżuteRaj to także nastawienie na indywidualny, symboliczny, dopasowany do klienta charakter każdej ozdoby.
Wszystkie wzory są zaprojektowane i wykonane przeze mnie.
Masz pomysł na własny motyw? Chętnie podejmuję się również wykonania zamówień indywidualnych, dostosowanych do Twoich wymagań! Możliwe zastosowanie do wyrobu biżuterii materiałów hipoalergicznych:)
Strona internetowa: www.bizuteraj.pl
Moje odczucia: Ostatnio przy tym wystawcy zatrzymałam się na dłużej, oglądając wystawione przedmioty i rozmawiając z producentką. To co jest dla mnie w tych projektach najwspanialsze, to że jeśli masz swój własny pomysł, to zawsze możesz z nim wyjść do artystki i, prawdopodobnie, dostaniesz dokładnie to czego oczekujesz. Super!

2. Cortona
 OPIS WFM: Marka Marri Cortona, zajmuje się tworzeniem biżuterii. Zwracają, szczególną uwagę na detale, jakość wykończenia oraz końcowy efekt, każdego powstającego modelu. Biżuteria autorska.
Strona internetowa: https://www.facebook.com/pages/Marri-Cortona-Polska/489508997792591?ref=ts&fref=ts
Moje odczucia: Ładne wykonanie, ciekawe wzory. Bardzo interesujące!

3. Fabryka Malwiny
 OPIS WFM: FabrykaMalwiny Upcyklingowa biżuteria z minimalistyczną nutą awangardy. Autorka tworzy biżuterię dla kobiet nowoczesnych i niezależnych, kochających podkreślać swój charakter. Materiały z których tworzy, to głównie linki żeglarskie,stalowe; miedź i metal, kamienie szlachetne i elementy których nikt by się nie spodziewał- nakrętki,śrubki, elementy ze starych urządzeń. Jej credo to 'mniej znaczy więcej' co za tym idzie 'mniej odpadów, więcej sztuki'
Strona internetowa: www.fabrykamalwiny.mywebzz.com
Moje odczucia: Fantastyczna kreatywność autorki! Świetne wykonanie, ciekawe wzory, super pomysły. Kto by pomyślał, że z tak 'zwyczajnych' rzeczy można stworzyć tak niezwykłe formy! Bardzo, bardzo mi się podoba!

4. Filimoniuk
OPIS WFM: Filimoniuk Design
Moje projekty to połączenie tradycyjnych metod jubilerskich i nowoczesnego designu. Każdy produkt jest unikatowy dzięki ręcznemu wykonaniu. Wykonuję również projekty komercyjne w zakresie projektowania biżuterii i designu, jak również projekty na zamówienie indywidualne: obrączki, pierścionki zaręczynowe itp.
Strona internetowa: www.filimoniuk.pl
Moje odczucia: W tych projektach dużo jest prostoty - zaczynając od kształtów, po używane materiały. Ta biżuteria jest dość surowa, ale mimo to ma w sobie wiele uroku. Warta obejrzenia.

5.  Jelen Bijoux
OPIS WFM: JELEN bijoux to polska marka, która zadebiutowała w Hiszpanii. Cechują ją
zgodność z aktualnymi trendami w modzie, wysoka jakość materiałów oraz
oryginalne wzornictwo.
Strona internetowa: www.jelenbijoux.com
Moje odczucia: To raczej prosta, bezpretensjonalna biżuteria - wygląda na to, że w ich asortymencie każdy znajdzie coś dla siebie. Ciekawe, dość uniwersalne modele. Bardzo na plus.

6. La Mia
OPIS WFM: La Mia Collection- Biżuteria dla kobiet stawiających na oryginalność w tworzeniu własnego stylu
Markę tworzy młoda polska projektantka, która w swojej autorskiej kolekcji wykorzystuje kamienie półszlachetne w połączeniu ze srebrem i srebrem pozłacanym.
Strona internetowa: https://www.facebook.com/my.la.mia.collection?directed_target_id=0
Moje odczucia: Bardzo lubię kamienie półszlachetne więc to najbardziej podoba mi się w tej biżuterii. Ciekawe są również połączenia z elementami modułowymi, wiszącymi. Takie bransoletki spokojnie nosiłabym na co dzień.

7. Locus
 OPIS WFM: Locus to nowa, niezwykła marka biżuterii, powstała z inspiracji mistycznym doświadczeniem miejsca. Biżuteria wykonywana ręcznie z naturalnych kamieni i szlachetnych materiałów. Zawiera w sobie niepowtarzalność przeżyć związanych z oswajaniem nieznanych przestrzeni. Ciekawe, niespotykane formy, oraz wielość elementów są podstawą indywidualnych i oryginalnych projektów.
Strona internetowa: https://www.facebook.com/locusjewelry?directed_target_id=0
 Moje odczucia: Znowu kamienie naturalne, półszlachetne, tym razem z innymi naturalnymi i szlachetnymi materiałami. Bardzo podobają mi się formy, w jakich występuje ta biżuteria. Jasna bransoletka z amarantowym kamieniem podbiła moje serce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz