piątek, 27 grudnia 2013

New in - mix

Good morning everyone! (:
How are you after this Christmas time? I'm totally full and I will eat no more until next year (; Hope you spent a really nice time! (:
Today I'm back to show you some new things which I got lately (: Some things are from cooperations with two amazing companies - www.sammydress.com and www.galrach.com Also, some clothes bought on sales and things I got as Christmas gifts. Hope you'll enjoy! (:

Dzień dobry kochani!

Jak tam Świąteczne obżarstwo? Dajecie jeszcze radę się poruszać? Mój żołądek już dzisiaj odmówił i nie życzy sobie przyjmować więcej obżerania się (;

Przybywam do Was dzisiaj z dużą ilością różnych nowości, które do mnie trafiły w ostatnim czasie (:

Najpierw lecą rzeczy, które dostałam w ramach współpracy (:

1. Kurtka od Sammydress.com

Przyszła w tak malutkiej paczuszce, byłam w ciężkim szoku, kiedy ją rozwinęłam i okazało się, że wcale nie jest jakoś wyjątkowo cienka. 
Oczywiście po zawinięciu w tak małą kulkę, sztuczna skóra była bardzo pognieciona, co niespecjalnie ładnie wyglądało, ale po wyprasowaniu przez ściereczkę, wszystko pięknie się rozprostowało (: Póki co, noszę ją jako marynarkę, ale na wiosnę spokojnie będzie można ją nosić jako normalną kurteczkę (:

2. Zestaw biżuterii GalRach.com
 Co się znajdowało w woreczku? 
 Broszka, zestaw: kolczyki, naszyjnik i bransoletka, trzy bransoletki (z kokardką, z serduszkami i z bardzo delikatnym tunelem) + dwa cukierki.
No i dostałam gratis.. 
Bardzo, bardzo dziękuję firmie za docenienie (:
Bardzo chciałam mieć bransoletkę z kokardką i z serduszkami, więc to one sprawiły mi największą radość (: Broszkę podarowałam mamie, bo bardzo Jej się spodobała. Druga broszka najciekawiej wygląda już po przypięciu do jakiegoś ubrania - bardzo dużo wtedy zyskuje (:

Następne rzeczy są prosto z wyprzedaży (:
1. Płaszcz - Mohito

2. Koszula - Mohito

3. Bluzka - Mohito

4. Koszula - Reserved

5. Koszula - Reserved

Na końcu, prezenty świąteczne (:
1. Koc polarowy

2. Czarna torba (luby trafił w 10!)

3. Brązowa torba

4. Sweterek Mosquito
Ma piękne łaty na łokciach:

5. Dresowa sukienka

6. Perfumy - Blue Jeans (D&G) i Eau de Rubylips (Salvador Dali)

Te drugie miałam już wcześniej i bardzo je lubiłam. Te pierwsze podbiły moje serce, bardzo podoba mi się ich świeży zapach (: 

7. Piórniczek filcowy

8. Tangle Teezer
W końcu mam i ja i jestem póki co zachwycona!

9. Klik klak
Jest to coś nowego, prosto z Niemiec. Bransoletka ma specjalne miejsca, w które można wpinać różne dodatki. 

Tych dodatków podobno jest całe mnóstwo (: W Polsce nie widziałam jeszcze czegoś takiego.. A Wy? (:

10. Szałowe, ciepłe skarpety

Widać, że moi bliscy wiedzą, że jestem strasznym zmarzluchem (;

Coś Wam wpadło w oko? (:

Buziaki! (: 

3 komentarze:

  1. Same cudowności ! *-* Zwłaszcza koszule. :P
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń