poniedziałek, 2 grudnia 2013

Nowości - mix

Witajcie! (:

Jak tam weekend? Udany? Spędzałyście gdzieś Andrzejki? (: Ja mój weekend spędziłam poza Wrocławiem, na ćwiczeniach terenowych. Udało mi się tam wygrać konkurs na najlepsze przebranie w stylu lat 70-80, razem z przyjaciółką (;

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać trochę nowości, które się nazbierały w ostatnim czasie.

1. Głęboko oczyszczające chusteczki do twarzy, Beauty Formulas
Służą mi głównie do demakijażu i całkiem nieźle dają sobie radę.

2. Płyn do demakijażu, Ziaja
Bardzo fajnie doczyszcza oczy z makijażu, nie podrażnia, nie szczypie.


3. Szampon z olejkiem arganowym, Dove
To już kolejne moje podejście do Dove, tym razem inna seria, ale efekty wciąż bardzo, bardzo zadowalające.

4. Podkład, Burjois
Mój kolor:
Słyszałam o nim wiele opinii, więc postanowiłam skorzystać z rabatu w SuperPharm i sobie go zakupić. Podczas używania podkładu z Wibo, walczyłam ciągle z wypryskami - zwalałam winę na zmiany pogody i przeziębienie, ale dopiero odkąd używam Bourjois wiem, że to wina zapychającego podkładu.. Póki co - mój faworyt!

5. Zestaw dla vintedzianek, Tołpa
Dotarł do mnie już jakiś czas temu, więc część produktów już wypróbowałam. Zakochałam się w kremie do rąk - pięknie pachnie i świetnie nawilża, jak również w balsamie do ciała - idealnie nawilża moją suchą skórę.

6. Zestaw dla vintedzianek, Revitalash
 Dzięki uprzejmości http://judycka9.pinger.pl/, która miała dwa takie zestawy, dostałam do testowania również odżywkę do rzęs i korektor. Jestem bardzo ciekawa efektów (:

7. Brązowe workery, Allegro
 Mają jedną ogromną wadę - bardzo śliską podeszwę, która w połączeniu ze śliską podłogą mojej uczelni już dwa razy zakończyła się dla mnie hamowaniem na kolanie..

8. Kozaki, Deichmann
 Na kozaki polowałam już od zeszłego roku, ale nic ciekawego nie mogłam znaleźć. Te są świetne - przede wszystkim bardzo cieplutkie.

9. Płaszcz, Tally Weijl

10. Sweter, SH

11. T-shirt, H&M

12. Spodnie, H&M

13. Bransoletka, http://judycka9.pinger.pl/
Mój luby się ze mnie śmiał, że do szczęścia wystarczy mi pogięty kawałek drucika (;

I tyle (:
Pozdrawiam!

Zapraszam do polubienia mojego fanpage'a: https://www.facebook.com/blogcupcakethief

2 komentarze:

  1. Mam ten sam płaszcz :) w tym poście: http://gosiabaszak.blogspot.com/2013/11/second-life.html
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń