niedziela, 23 lutego 2014

Melange OOTD

Dzień dobry! (:

Jak się macie? Czy u Was też taka piękna wiosna? (: We Wrocławiu słoneczko świeci już od kilku dni, a na trawnikach zaczynają pojawiać się krokusy (:

Mam dla Was dzisiaj zdjęcia zestawu - zrobione już jakiś czas temu, ale nie było okazji go wcześniej wrzucić (;

Historia swetra, który zaraz zobaczycie, jest całkiem zabawna - przez ten sweter zaczęłam się martwić, że moja mama czyta mi w myślach :D Otóż którejś mroźnej niedzieli zobaczyłam panią, która miała czapkę w kolorze melanżowym i stwierdziłam, że chciałabym mieć taki sweterek albo też czapkę. Na to wszystko, w poniedziałek mój luby przywiózł mi parę rzeczy z domu rodzinnego, w tym, dołączony przez mamę, sweterek melanżowy :D Bardzo się ze swetrem polubiłam, często go noszę (:

Tak więc mam na sobie płaszcz (Mohito), sweterek (Pimkie), jeansy (Pimkie), koturny (F&F). Torebka to prezent od lubego pod choinkę, biżuteria - oczywiście wspaniały Galrach (:


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, pozazdrościć chłopakowi gustu, świetną torebkę Ci sprawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że moja mama maczała w tym palce :P

      Usuń
  2. Such a lovely blog!!!
    Would you like to follow each other on GFC / FB / Bloglovin?
    Let me know, I always follow back;)

    http://silkandsmoke.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing coat and great bag!
    Keep up the good work! :)
    Follow (if u like): www.theforeignergirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny zestaw! Melanżowe swetry są bardzo uniwersalne - fajnie wyglądają ze spodniami i dziewczęcymi spódniczkami :) Taki jak twój na pewno przyda się na taką pogodę jaką mamy teraz - gdzie zamiast grubego płaszcza włożyć coś cieńszego :))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Butki mam z New Looka, ale kupowałam je miesiąc temu na wyprzedażach i przy ostatniej wizycie już ich nie widziałam :(
    Super masz płaszczyk, a broszka świetnie podkreśla jego ciekawy krój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice blog :) I'd love if you checked out my blog, and if you like it, I promise I’ll follow you back.
    http://szepsegpotty.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this outfit :D

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń