niedziela, 16 marca 2014

Big Girl

Hi!
New day, new outfit! Today something quite different! I had an obsession to buy a sequin skirt - visiting all the stores and lookng for a good sale but still, I couldn't come across something what would fulfill my needs. But I did it! I found this one in Stradivarius and everything is great about it so - I finally have it (; What is interesting, those are not typical sequins - in a closer look, they look similarly to a donut (circle with a hole in it). I chose a safe way of combining this skirt and I added burgundy shirt (Forever18), classical black heels and tights. As for jewelry - a necklace, small earrings and a ring. 
Hope you'll like it!

Dzień dobry!

Przypominam o rozdaniu z Rosewholesale! (:
http://cupcakethief.pinger.pl/m/21439680
http://cupcakethief.pinger.pl/m/21439680
http://cupcakethief.pinger.pl/m/21439680 


Przybywam do Was dzisiaj z kolejnym zestawem! (: Od jakiegoś czasu miałam straszny szał na spódnicę cekinową (; Obeszłam wiele wyprzedaży i zawsze mi coś nie pasowało. W końcu trafiłam na model ze Stradivariusa no i żal było nie wziąć (: Ciekawostką jest, że nie są to klasyczne cekiny, ale kółeczka (;

Spódnicę zestawiłam raczej klasycznie - z burgundową koszulą, którą uwielbiam <co widać na blogu (;> (Forever18), klasycznymi czarnymi butami na obcasie (no name) i czarnymi kryjącymi rajstopami. Dodatki to naszyjnik, małe kolczyki i pierścionek.

Co sądzicie o takim połączeniu? (:

12 komentarzy:

  1. <333 super zdjecia
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie :-) skąd buty
    ?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednego ze sklepików w Jeleniej Górze, kupione jakieś 2 lata temu..

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja koszula, a pierścionek wywarł na mnie mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna spódniczka , ale dopiero twoje paznokcie wbily mnie w podłogę O.o no po prostu Wow używasz jakiś odżywek czy coś ? Fajny blog Obserwuje :) Zapraszam do mnie tordu-trois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (: Ostatnio moje paznokcie i włosy baaaardzo wspomogło branie Skrzypolenu z biotyną od Oleofarm - szybko było widać efekty (:

      Usuń
  5. Cudowna biżuteria! I elegancko wyglądasz, podoba mi się taka stylizacja
    I te włosyy..*.*
    www.flowingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty
    zapraszam do mnie :)
    www.deeving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja ;) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sexy ten czerwony kolor, pasuje Ci :) I oczywiście hype ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknemu we wszystkim pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the skirt, the nails, the shirt ! Everything !
    Great job :*

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń