środa, 12 marca 2014

Galrach - recenzja



Hi! Today I have for you a closeup of the jewelry I got as part of my cooperation with Polish jewelry producer - GALRACH. Hope you'd enjoy it!

Kolejna recenzja biżuterii Galrach!
Tym razem zestaw szedł do mnie baaaaardzo okrężną drogą, więc dotarł z dużym opóźnieniem, potem się przeprowadzałam, dlatego recenzja pojawia się dopiero dzisiaj.. Jak zwykle oceniam od 1 do 5.
 
Cały skład który do mnie dotarł:



Zestaw ażurowy: naszyjnik, bransoletka i kolczyki; zestaw złoty: bransoletka i kolczyki; bransoletka z cyrkoniami i nagroda za stylizację: cylindrowy zestaw Twilight.

Zacznę od bransoletki z cyrkoniami.


Bransoletka jak bransoletka, niestety, całkowicie nie mój styl i rozmiar (zgubiłabym ją przy pierwszym założeniu).. Pierwsze wrażenie jest mieszane (3), bo z jednej strony jest jak zwykle dobre wykonanie (5), z drugiej zaś styl nie bardzo mój (2).. Czy poleciłabym znajomym? Cóż.. i tak i nie (3).
 
Jeszcze zbliżenie na detale:

Następny jest złoty komplet.


Najpierw kolczyki.

Na początku pomyślałam „O Matko, jak dla wytwornej Włoszki!” (3.5), ale później się przekonałam bardziej (; Wykonanie oczywiście super, wszystko dokładnie zrobione, brak niedociągnięć (5). Za styl dam 4.5 bo nie do wszystkiego taka rzecz będzie pasować. Warto polecić znajomym (4.5).
 
Detale:

Bransoletka:

Bransoletka od razu zrobiła na mnie dobre wrażenie (5), do wykonania oczywiście nie mam uwag (5). Styl też zasługuje na 5, modne są teraz złote łańcuchy tego typu. Warta polecenia (5) (:
 
Kolejny jest zestaw ażurowy.

Podsumuję go jako całość, bo cały skradł moje serce – jak tylko go wyjęłam z woreczka to od razu się zakochałam, więc w skali 1 do 5 daję 10! Wykonanie tradycyjnie wspaniałe, wszystko pięknie i solidnie wygląda i służy (5). Styl w 100% mój – 5! Oczywiście, że polecam wszystkim znajomym (5)!

Detale:


Na koniec zostaje nagroda za stylizację – zestaw.

Kolczyki:

Niestety, nie przypadły mi do gustu (2). Wykonane są oczywiście z największą starannością (5), ale to zupełnie nie mój styl – wydają się być ciężkie i za razem kiczowate (1). Nie poleciłabym zbytnio znajomym.. (2).

Detale:

Naszyjnik:


W przeciwieństwie do kolczyków, pomimo średniego pierwszego wrażenia (2.5), później stwierdziłam, że wcale nie jest tak źle! Wykonanie tradycyjnie nie pozostawia nic do życzenia, wszystko schludne i zadbane (5). Styl jest tak na granicy, ładny-brzydki (3.5). Mam mieszane uczucia co do polecenia znajomym.. (3.5).
 
Znów detale:

Którą z tych rzeczy byście same przygarnęły? (;

Niedługo niespodzianka! Rozdanie, w którym do wygrania biżuteria!

1 komentarz:

  1. Mi ta bransoletka bardzo się podoba :)


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń