niedziela, 2 marca 2014

Jar of hearts

Hi! Today I have a new outfit for you to present! (: It's a bit more elegant but who never wants to look a bit differently? I really love the coat I'm wearing - I wear it a lot. Hope you'll like it!
Coat - Mohito, dress - Reserved, blazer - Bershka, wedges - F&F, jewelry - Galrach.com

Dzień dobry!



Jak Wam zleciał pierwszy weekend marca? (: Ja marzec rozpoczęłam od przeprowadzki, więc zamieszania było u mnie co nie miara (;

Mam dzisiaj dla Was zestaw z zeszłego tygodnia (: Jest trochę bardziej elegancki, bo kto nie lubi od czasu do czasu wyglądać trochę inaczej? (:

Sukienka pochodzi z zeszłorocznych wyprzedaży w Reserved, marynarka to mój ulubiony zakup z Bershki (mam ją już kilka lat, noszę dosyć często, a nie widać żeby była w jakikolwiek sposób znoszona czy zniszczona). Apaszkę dostałam w prezencie, koturny to F&F, czapka no name. Płaszczyk z Mohito już znacie, zdecydowanie jest moim numerem jeden!
Z dodatków - bransoletka, kolczyki i naszyjnik - oczywiście Galrach!


12 komentarzy:

  1. Pzeprowadzka zawsze wywołuje dużo emocji. Chociaż jej jeszcze nie doświadczyłam- całe życie w 1 miejscu :D piękny ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cool outfit! I like it(:
    Please visit my page<3
    xo

    http://www.dressale.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ej świetna ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk ma bardzo ciekawy wzór! Ładne zdjęcia!!

    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the green dress styled both ways! and your pendant necklace is so pretty

    www.highheelsandtutus.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor płaszcza + kolor sukienki super współgrają :) pierwszy weekend marca u mnie bez zmian, ale miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the dress ! :)
    Wanna follow eachohter on bloglovin and facebook ?
    Let me know :)

    www.thefashionpanda.be
    www.thefashionpanda.be

    OdpowiedzUsuń
  8. I love that coat!
    http://blondieanchors.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny masz płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for follwing me , followed you too on bloglovin and facebook :)

    www.thefashionpanda.be
    www.thefashionpanda.be

    OdpowiedzUsuń