niedziela, 30 marca 2014

Mariposa OOTD

Hi! I'm back here with an outfit. I've mixed four of my favourite things which I can wear all the time! The jacket (Sammydress), pants (H&M), shirt (Reserved) and boots (Bershka). Moreover, I added a scarf which I bought a few years ago in Bulgaria, Ray-Ban sunglasses and a bracelet from Vivid Jewels. Hope you'll like it!

Dzień dobry!

Jak się macie? Jak Wam mija weekend? Ja wczoraj spotkałam się z moimi najwspanialszymi vintedziankami w Mleczarni we Wrocławiu na trzecim już naszym spotkaniu (:

Przybywam do Was z kolejnym outfitem, zdjęcia robiłam jeszcze w lutym (;
Połączyłam tutaj 4 moje ulubione rzeczy, które mogłabym nosić ciągle.. Pierwsza jest kurtka/marynarka ze współpracy z Sammydress (koleżanki już kilka razy powtarzały, jak świetna jest). Następne są spodnie w kolorze butelkowej zieleni z H&M oraz koszula z koronkową wstawką z Reserved. Ostatnie - buty przywiezione z wakacyjnej wyprawy, z Bershki. Do tego chusta, którą przywiozłam wiele lat temu z Bułgarii, okulary Ray-Ban i bransoletka www.vividjewels.pl




Jak Wam się podoba? (:

6 komentarzy: