piątek, 25 kwietnia 2014

Rock'n'Roll OOTD

Hi!
I'm coming to you with a new outfit again! This time it's a bit inspired by the Rockabilly style. I decided to mix a checked shirt (Reserved) with a burgundy leather skirt (Rosewholesale). Also, there are the boots (Prima Moda) and the jewelry - bracelet (Galrach), moustache ring (Katherine.pl) and black earrings.
I'd love to recommend this skirt to you! It's amazing quality and really beautiful. Unfortunately, it's very short, so be careful! (;


Dzień dobry!

Jak się macie? (: Nie dokucza Wam pogoda? We Wrocławiu już trzeci dzień z rzędu zapowiadane są burze (wczoraj i przedwczoraj się pojawiły), więc na mnie to źle wpływa - ciągle chce mi się spać i nie czuję się najlepiej..

Ale, mam dla Was dzisiaj kolejny zestaw! (: Tym razem inspirowałam się trochę stylem Rockabilly. Na spódniczkę polowałam dosyć długi czas - ta z Rosewholesale wydawała się być idealna. I chociaż kolor i jakość są wspaniałe, niestety, jest bardzo krótka, co trochę uniemożliwia jej użytkowanie.. ):

W zestawie znajdują się: koszula w kratę ze zdobieniami na ramionach (Reserved), skórzana spódniczka (Rosewholesale.com) i czarne botki (Prima Moda). Nie dawałam zbyt wielu dodatków - bransoletka (Galrach), pierścionek wąsy (Katherine.pl) i zwykłe czarne kolczyki dopełniają wszystkiego.


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw. Super kolor i fason spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek mega! Mam identyczną spódniczkę i ją uwielbiam :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so edgy, i love the skater skirt. The rings also are adorable. Great outfit

    Check out my blog

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta koszula, pierścionek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really really like that circle, leather skirt! Lovely outfit!

    I'd appreciate if you checkout my blog (:
    Maybe we can follow eachother?

    http://alinaalamode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta koszula oraz spódniczka :) Niestety wydaje mi się, że nie mam figury do tego typu spódnic :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Majówka też nam we Wro nie wyszła w tym roku, okropna pogoda :<

    OdpowiedzUsuń