sobota, 24 maja 2014

Galrach - maj 2014

Hi!
Again, I'm here to show you the jewelry I got from Polish producer: Galrach  Hope you'll enjoy seeing it! (:
 
Dzień dobry!

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać kolejną paczuszkę, którą dostałam od wspaniałego Galrach w ramach współpracy. Tym razem jestem trochę zła na firmę bo.. nie mam się do czego przyczepić :D Wszystko, co zostało dla mnie wybrane jest tak wspaniałe i piękne, że gdybym mogła to bym się obwiesiła cała wszystkim co przyszło, ale trochę by to dziwnie wyglądało :D
Jak zwykle oceniam od 1 do 5.


W skład zestawu wchodzą: naszyjnik liść, zestaw z piłką, 7 kolorowych, sznurkowych bransoletek, kolczyki truskawki, kolczyki wiszące, kolczyki serduszka, kolczyki Twilight.

Na początek leci wisior liść (:

Pierwsze wrażenie jest strasznie pozytywne (5) - wygląda pięknie, bardzo elegancko i solidnie. Wykonanie, jak zwykle, przewspaniałe, nie ma się do czego przyczepić (5). Styl bardzo, bardzo, bardzo do mnie przemawia! (5) Jak najbardziej wart jest polecenia znajomym (5)!

Tradycyjne zbliżenie na produkt - zwróćcie uwagę na to, jak gruby jest sam liść, a przy tym jak bardzo delikatny.

Następny mamy zestaw z piłką (naszyjnik+bransoletka):

Wiecie, że jestem fanatyczką piłki nożnej, więc ten zestaw na pewno będzie mi towarzyszył przez cały okres Mistrzostw Świata w Brazylii :D Oczywiście, pierwsze wrażenie na 5, wykonanie również (nie boję się, że mi się coś zetrze czy odpadnie). Styl to nawet 6 na 5 i jak najbardziej polecam wszystkim, którzy lubią piłkę nożną!

Kolejny jest zestaw bransoletek!

W skład wchodzą bransoletki z: truskawką, wisienkami, pomarańczą, cytryną, grejpfrutem, konikiem morskim i szminką.


Kolorki są przepiękne! Pierwsze wrażenie jest takie, że te z owockami to bym zeżarła (5) :D Wykonanie jest przewspaniałe, spójrzcie jak bardzo dobrze są odwzorowane detale, zwłaszcza w tych cytrusach (5). Styl jest super mój (5) - można je nosić wszystkie na raz, ale równie efektowne będą noszone pojedynczo (: Polecam absolutnie wszystkim!!! (5)

Zbliżonka:

Dalej lecą kolczyki, w zasadzie do kompletu z bransoletką:

No i znowu wszystko muszę ocenić na 5 - pierwsze wrażenie, wykonanie, styl i możliwość polecenia znajomym.. Jedyne czemu bym się mogła przyczepić to to, że zapięcie trochę za mocno trzyma i ciężko jest je ściągnąć z uszu, ale z drugiej strony to duży plus - na pewno nigdzie ich się nie zgubi (: A poza tym, zapewne się jeszcze trochę wyrobią (:

Zbliżenie:

Kolejne kolczyki to te wiszące:

Są urocze! Na żywo wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciu, są bardzo eleganckie. Pierwsze wrażenie jak najbardziej na 5. Wykonanie również super (5), jak zwykle są bardzo porządne i zwyczajnie ładne. Styl - elegancki, ładnie będzie wyglądać do rozpuszczonych włosów (5). Warte polecenia, chociaż trochę mniej niż inne produkty (4).

Kolejne kolczyki - serduszka.

Absolutnie nie spodziewałam się, że te kolczyki będą tak masywne! Na zdjęciach ze strony Galrach wydają się troszkę tandetne, ale w zderzeniu z prawdziwymi, już w moich rękach - byłam bardzo pozytywnie zaskoczona (5)! Wykonane są cudownie, będą pasować do wielu rzeczy (5). Są bardzo stylowe i super mi się podobają (5) (: No i warto je polecić (:

Zbliżenie:

Ostatnia już ocena - kolczyki Twilight.

Są bardzo ciekawe, ażurowe, chociaż mogłyby być troszeczkę bardziej cieniowane (4). Wykonanie jak najbardziej pozytywne (5). Styl też mi się bardzo podoba (5) (: No i warto jest je polecić (5) (:

Zbliżenie:

Co Wam się najbardziej podoba? (:

3 komentarze:

  1. Same śliczności, jest w czym wybierać :) na pewno zajrzę :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń