sobota, 17 maja 2014

Mix nowości

O masz ci los! 22 dni temu ostatni wpis :O
Wiedziałam, że ostatnio dodawałam wpis dawno temu, ale nie sądziłam, że aż tak dawno..

Wasze wpisy oczywiście staram się obserwować na bieżąco! (: Powodów mojej nieobecności jest kilka - przede wszystkim wzmożona aktywność na uczelni (zbliża się koniec semestru, co równa się kolokwiom, oddanie pracy licencjackiej i sesja egzaminacyjna..), do tego dochodzą małe problemy ze zdrowiem (znów dopadła mnie rwa kulszowa, a teraz jakieś paskudne grypsko), ale też miałam przyjemność bawić się ostatnio na weselu wujka, na którym robiłam też zdjęcia (:

Postawiłam na miętową sukienkę, którą dostałam podczas spotkania vintedzianek w październiku (:


I jak widać, bawiłam się świetnie (:


A teraz trochę nowości, które ostatnio trafiły do mojej szafy i kosmetyczki:

 Lakiery Golden Rose to prezent urodzinowy od przyjaciółki (: Uwielbiam, zwłaszcza matowy granat (:

 Sukienka - H&M

 Kolia - Orsay %

 Spódniczka - Szachownica

 Trampków nigdy za wiele :D Deichamann

Paski - Reserved %
 Kolejna przesyłka od Sammydress (:

 Bardzo polubiłam się z piaskami na paznokcie (: Pierwszy - Lovely (Rossmann %), drugi - Golden Rose

O suchym szamponie Batiste słyszałam tak wiele dobrego, że postanowiłam i ja go wypróbować (:

Nowy-stary tusz do rzęs - Eveline, matowy eyeliner i szybkoschnący eyeliner - Lovely (wszystko Rossmann %)

Co byście same przygarnęły? (:

2 komentarze:

  1. Miętowa kiecka jest cudowna ! ;p

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania ; )

    OdpowiedzUsuń