poniedziałek, 16 czerwca 2014

Coffee's for Closers

Hi! How about an outfit again? (: This time there is a new thing in it - a lovely, red skirt! I bought it some time ago and I love it totally (: Together with this skirt I'm wearing a t-shirt showing my love to photography (; Together with it I chose flat shoes to feel comfortable. Jewellery comes of course from Galrach.com Hope you'll enjoy it!

Dzień dobry (:

Przybywam do Was dzisiaj z kolejnym zestawem! Tym razem jest to coś trochę innego, z nowością i moją wielką miłością - rozkloszowaną, piankową, czerwoną spódniczką (no name) (: Kupiłam ją już jakiś czas temu i tamtej pory zakładam dosyć często (miałam ją na sobie w pierwszy dzień Wrocław Fashion Meeting). Do spódniczki dobrałam raczej neutralną czerń - na koszulce, rajstopach i butach. Koszulka sugeruje moją drugą wielką miłość - fotografię (; Na butach jest małe szaleństwo - różowa podeszwa (pochodzą z Sinsay) (; Większe szaleństwo jest z biżuterii - bransoletki od Galrach, również czerwono-czarne i kolczyki różyczki.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba (:


Do następnego!

6 komentarzy: