środa, 11 czerwca 2014

Sensually OOTD

Hey there! There has been quite a break between my last post and the one from today but it is all due to my duties towards my studies. I finished my BA thesis and also there are exams in progress - that's why I had not much time for my blog.
But finally, here I am! What you'll see is an outfit - everything i wear is no name, apart from jewelry which comes from my cooperation with Galrach.com Hope you'll enjoy it!

Czołem!

Ostatni wpis 8 dni temu.. Dużo się dzieje (; Studentki wiedzą jak to jest - sesja nadciągnęła (; Poza tym musiałam dopiąć wszystko co związane z moją pracą licencjacką - nanieść ostatnie poprawki, załatwić druk i sklejanie, zrobić zdjęcia do dyplomu - to we Wrocławiu łączy się z lataniem po całym mieście (; Na szczęście to już za mną - praca została złożona do dziekanatu, wszystkie formalności są załatwione, teraz tylko czekać do 24.06 na obronę (: Za mną też już pierwszy, bardzo ważny egzamin, przede mną jeszcze dwa.
Prawie cały weekend spędziłam na Wrocław Fashion Meeting, ale też na nauce. Trzeba było jakoś połączyć przyjemne i pożyteczne (:

No ale, dzisiaj w końcu mam chwilę dla bloga, dlatego też chcę Wam pokazać zestaw, którego zdjęcia już daaaaaawno zalegają mi na dysku (:
Jak zaraz zobaczycie - walczyłam w ten dzień z przeraźliwym wiatrem (;

Co znajduje się w zestawie: koszulka no name (Barcelona), spódnica no name (przekazana z pokolenia na pokolenie - od mojej mamy do mnie :P), mokasyny no name. Dodatki: okulary Ray Ban, naszyjnik no name, bransoletki i kolczyki Galrach.com (:


I jak Wam się podoba? (:

4 komentarze:

  1. Eh ta sesja... u mnie tez powoli... fajna spodniczka ;) pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, zwiewna spódnica :) Takie są na upały najlepsze, choć i ja się ostatnio zmagałam z wiatrem i niesforną kiecką ;) Trzymam kciuki za Twoje egzaminy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna spódnica i biżuteria :)
    kurcze ja to nie mam chwili na złapanie oddechu, tyle spraw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dodatki fajnie ożywiają całość :)

    OdpowiedzUsuń