wtorek, 3 czerwca 2014

Wrocław Fashion Meeting - prezentacja wystawców 3

Dzień dobry (:

Jak tam Wam leci początek czerwca? (: Obstawiam, że studentkom bardzo intensywnie - w końcu sesja egzaminacyjna już tuż tuż..

Już w ten weekend odbędzie się Wrocław Fashion Meeting, a przed Wami trzeci już wpis prezentujący wystawców tego spotkania. Zerknijcie na inne wpisy dotyczące WFM: http://cupcakethief-lavidaloca.blogspot.com/search/label/Wroc%C5%82aw%20Fashion%20Meeting Tym razem będzie to przegląd twórców biżuterii - ten dział interesuje mnie najbardziej, bo podczas ostatniej edycji WFM w moich zasobach pojawiła się właśnie biżuteria (naszyjnik i bransoletka od Fabryki Malwiny, naszyjnik od Limoni Art i kolczyki hand made).

Zaczynamy od FANNY & FRANZ.


Opis WFM: To przede wszystkim upcyclingowa biżuteria w industrialnym stylu z nutką nostalgii, skierowana do kobiet i mężczyzn ceniących sobie indywidualność. Znajdziesz tu różnorodne formy i materiały zawrócone z drogi ku niebytowi.

Strona internetowa: https://www.facebook.com/fannyandfranz



Bardzo sympatycznie (; Strasznie podoba mi się recykling produktów, dlatego też podoba mi się to, co tutaj mamy zaproponowane. Nie dość, że forma jest interesująca, to jeszcze te mechanizmy, kółeczka.. Super! (:

Numer dwa: BEATA WITOSŁAWSKA.


Opis WFM: Moja Autorska Kolekcja Bransoletek, powstaje nie przypadkowo, jest ona wyrazem mojej wolnej od obciążeń i blokad oraz ograniczeń woli.
Od dawna szukałam pomysłu na siebie i znajdowałam..., ale zawstydzona, wiecznie niepewna i jednak trochę w cieniu, zwlekałam ze wszystkim, a inni w tym czasie po prostu mnie wyprzedzali... Teraz jestem na początku nowego etapu o mnie samej i wszystko co robię i zrobię będzie o mnie opowiadać.
Mój cel jest tym co sama określę, a moje życie takie jakie sama stworzę. Szczęście z tego co robię jest paliwem do SUKCESU. Moje dzieła są przepełnione moimi radościami, moim smutkiem, miłością, melancholią a czasem niepewnością, traktuję moje prace bardzo osobiście ale wiem, że znajdziecie w nich cząstkę SIEBIE;)

Strona internetowa: https://www.facebook.com/pages/Bi%C5%BCuteria-Autorska-Beaty-Witos%C5%82awskiej/527652057330443



 
Bransoletek nigdy za wiele, zwłaszcza tych z naturalnych kamieni (: Ceny nie są tragiczne, warto spojrzeć na dzieła tej Pani - wyglądają świetnie!

Numer trzy: PRACOWNIA BARBARY WYSOCKIEJ.

Opis WFM: To niezależna polska marka sygnowana imieniem i nazwiskiem założycielki i właścicielki. Na sezon wiosna-lato 2014 oprócz kolekcji torebek marka proponuje pierwszą linię odzieży skórzanej. Zarówno torebki jak i odzież, powstają z naturalnych włoskich skór, w krótkich limitowanych seriach, w tradycyjnej technologii "hand-made".

Strona internetowa: www.sklep.barbarawysocka.com 

 

Mniam, mniam, mniam! (; Torebek w szafie kobiety nigdy za wiele :D Szczególnie podoba mi się ta koralowa - pasowałaby mi do mojego nowego case'a na telefon (;

 Kolejny leci TOMOJA PROJEKT.


Opis WFM: Biżuteria dla Niej, dla Niego, dla Domu. Autorska, ręcznie robiona biżuteria w pojedynczych egzemplarzach lub krótkich seriach. Naturalne materiały, proste wzory, także unisex. Spersonalizowana dzięki wykorzystaniu pięciu Żywiołów Feng Shui i Ba Zi (Cztery Filary Przeznaczenia).

Strona internetowa: https://www.facebook.com/TomojaProjekt/photos_stream 



Znowu bransoletki, ale tym razem bardziej casualowe, do noszenia na co dzień. Bardzo podoba mi się taka koncepcja na taką biżuterię. Super!

Przedostatni mamy PanDon.


Opis WFM: Wyjątkowa, niepowtarzalna biżuteria specjalnie dla Ciebie. Każdy egzemplarz przepełniony pasją i miłością do jubilerstwa, powstaje ręcznie od podstaw.

Strona internetowa: https://www.facebook.com/PanDonDesign

  
Te projekty są bardzo niecodzienne, przez co bardzo przypadły mi do gustu. Super, zdecydowanie jest to coś innego i przez to atrakcyjnego (:

Ostatni już jest COQUET.


Opis WFM: Coquet - ozdoby tworzone z miłości do butów.
Nasze klipsy do butów są tworzone ręcznie z wysokiej jakości materiałów ze szczególną dbałością o detale. Dzięki nim każda kobieta może odmienić i dopasować swoje buty do różnych okazji i stylizacji.

Strona internetowa: www.sklep.coquet-art.pl https://www.facebook.com/coquet.art


Nigdy więcej nudnych balerinek! Dla mnie jest to świetne rozwiązanie - jak tylko zaczynają nam się nudzić nasze buty to możemy wymienić sobie ozdobę. Nie podoba nam się już kokardka, to zmieniamy na kwiatka - super!!!

Co Wam się najbardziej podoba? (:

2 komentarze:

  1. No no no, torebki Wysockiej pierwsza klasa ;) pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń