poniedziałek, 7 lipca 2014

Nowości!

Hi!
Today I'd like to present to you some new stuff from my closet! Some of it comes from my cooperations (Rosewholesale and Wroclaw Fashion Meeting), others I git during sales (: Hope you'll like it!

Czołem!

Chcę Wam dzisiaj pokazać trochę nowości w mojej szafie - te, które są efektem współpracy, jak i wyprzedażowe łupy (:

Najpierw efekty współpracy z Rosewholesale:

Na coś żółtego polowałam dłuższy czas, ale nie mogłam się zdecydować. Ta sukienka idealnie trafiła w mój gust - jedyny problem, to że jest dosyć krótka.. Bransoletka jest przeurocza. Biorąc naszyjnik, obawiałam się, że będzie tandetny - okazało się, że jest wspaniały, to moja ulubiona rzecz z tego zamówienia!

Następnie to, co dostałam za współpracę z organizatorami Wrocław Fashion Meeting:
Najciekawsza dla mnie są: glinka i czarne mydło. Mydło ma dziwny zapach, ale świetnie robi mojej skórze. Glinka po nałożeniu na twarz wygląda jakbym się wytaplała w błotku :D

Teraz wyprzedażowe łupy:
 HOUSE

 TERRANOVA

 STRADIVARIUS

 BERSHKA

 LIDL

 BERSHKA

HOUSE

4 komentarze:

  1. świetne wszystkie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podoba się koszulka z fotki przedostatniej. No a żółtka sukienka również fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nowości! Nic tylko nosić i używać :)

    OdpowiedzUsuń