wtorek, 8 lipca 2014

We Are the Fortunate Ones

Hi!
Today I'd like to present to you a new outfit! This time it contains lace shirt from Sammydress.com! Quite a lot of bloggers have it, still, I love it so much that I decided to get it, too (; Together with it I'm wearing high-waisted shorts (no name) and wedges (Marypaz). Jewellery: black and blue bracelets are from Glitter, the zipper one is hand made; the ring is no name and the earrings from Rosewholesale.com. Hope you'll like it!

Dzień dobry (:

Jak się macie w ten wakacyjny czas? (:
Ja wczoraj wybrałam się w rodzinne strony, żeby trochę odpocząć od miejskiego zgiełku i podładować akumulatory (: Pogoda niestety płata nam figle - rano leżałam plackiem i się opalałam, a od godziny niestety pada..

Mam dla Was dzisiaj nowy zestaw, bardzo letni (: Bluzkę pewnie dobrze znacie, bo całkiem duża ilość blogerek ją posiada, a i w H&Mie można dostać podobną (bez rękawów), ale tak bardzo mi się podoba, że nie mogłam się oprzeć chęci posiadania jej (: Pochodzi od Sammydress i jest wspaniała! Do bluzki dobrałam krótkie, jeansowe spodenki z wysokim stanem (no name) i koturny, które kupiłam podczas poprzednich wakacji (Marypaz). Z biżuterii mam moje ukochane kolczyki od Rosewholesale, bransoletki: niebieska i czarne od Glitter, ta z zamka błyskawicznego jest hand made; oraz pierścionek (no name).


Jak Wam się podoba? (:

7 komentarzy:

  1. U mnie nie pada, ale troszkę się ochłodziło. Mam nadzieję, że jutro już nie będzie tak upalnie, bo jestem w ciąż i te upały mi nie służą. wyglądasz bardzo łądnie, podoba mi się całość :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka, fantasyczna biżuteria!
    http://fringiela.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look, bluzeczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit, the blouse is so cute i love it <3
    xoxo

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, uczestniczę w takiej akcji dla blogów, które mają poniżej 200 obserwatorów i Cię nominowałam :) Info pod linkiem poniżej:
    http://fringiela.blogspot.com/2014/07/liebster-award-nomination.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Love those shorts girlie ! And the lace blouse as well. Would you like to follow each other via GFC?

    Raven.

    simplesassysultry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń