poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Rebellion

Hi! There was no outfit for some time so it's high time to publish one! It's very sporty, with a top I couldn't decide whether to buy or not. Now I know that it was a great choice to buy it because I really love it! 
College jacket - Sinsay, Top - House, Jeans - Forever 18, Sneakers - Nike, Necklace - Colloseum, Bracelet - Galrach.com

Dawno nie było wpisu z zestawem więc najwyższa na to pora (:

Tym razem jest to zestaw mocno sportowy, z koszulką z wyprzedaży, nad zakupem której bardzo się zastanawiałam - teraz wiem, że popełniłabym duży błąd nie kupując jej (: Zestawiłam ją z jeansami, sportowymi butami i bluzą (: Do tego duży naszyjnik i gotowe (:

Bluza - Sinsay
Koszulka - House
Jeansy - Forever 18
Buty - Nike
Naszyjnik - Colloseum
Bransoletka - Galrach



4 komentarze:

  1. Fajna bluzka ;) jednak chyba wybralabym inne dodatki :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bluzy w tym stylu :) PS Z Tobą na kawę zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. taki strój kojarzy mi się z amerykańskim college'm :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój luby zawsze jak mnie tak widzi ubraną to mówi na mnie 'American girl' :D

      Usuń