czwartek, 18 września 2014

Cytrynowa babeczka

Hi! It's me finally! Today I'd like to show you an outfit with Rosewholesale dress. It's a bit short and quite "crumply" but still I think it's lovely! I added flat shoes to it and from jewelry - a yellow bracelet and small, pearl earrings (: Hope you'll like it!

Ostatni wpis 23 dni temu, ale jakoś brakuje mi motywacji na cokolwiek.. Trochę czytam, trochę łażę sobie, gotuję, wieczorami zdarza mi się uczyć innych.
Wpisów jakoś nie chce mi się dodawać.. Może to już przesilenie jesienne, bo ciągle chodzę niewyspana mimo że śpię dobrze i wystarczającą ilość godzin :/

Ostatni weekend spędziłam w rodzinnych okolicach, na weselu. Zaczęło się bardzo źle bo zapomniałam całej przygotowanej starannie biżuterii, po czym już na samym weselu odpadła mi platforma od moich ukochanych butów (całe szczęście, że miałam baleriny na zmianę), ale skończyło się bardzo dobrze - na weselu byliśmy do samego końca, a równie dobrze bawiliśmy się na poprawinach (: Jak dostanę jakieś zdjęcia kiedyś to na pewno się podzielę (:

Dzisiaj mam dla Was zestaw z żółtą sukienką od Rosewholesale. W założeniu miała być z paseczkiem, ale jest dosyć krótka więc z paska jednak zrezygnowałam. Dodatkowo materiał strasznie się gniecie - tyle co ją wyprasowałam i założyłam a już była znowu pognieciona.. Zestawiłam ją z balerinkami z kokardką, żółtą bransoletą i kolczykami perełkami.

W obrazkach:

Cmok! (:

10 komentarzy:

  1. piękna sukienka, uroczo wyglądasz;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, jednak szkoda, że się gniecie w ten sposób.. No ale taki materiał ma to do siebie :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! Uwielbiam takie kołnierzyki :)
    http://fringiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz! Świetne buty, jednak do tej sukienki wybrałabym w bardziej żywych kolorach :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Seksowy look, ciekawa stylizacja, seksowne rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko i dziewczęco, a kolczyki i koczek dodają lekkiej kokieterii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh you look amazing, love the dress
    xoxo

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna sukieneczka gen kolor i krój świetny. ..

    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń