piątek, 31 października 2014

Nowości

Lately, one of my best friends, who likes to peek on my blog, told me that it's been quite quiet here for some time. Well, she's right - it's been almost a month since my last entry.. But, a lot of things are happening in my life, even though I thought it wouldn't be like this (; Still, there's something I can show you - a few new things that I got!

Ostatnio przyjaciółka, która zagląda na mojego bloga, zwróciła mi uwagę, że coś tu cicho. No i w sumie miała rację, już prawie miesiąc minął od ostatniego wpisu.. Ale w sumie dużo się dzieje i w wolnych chwilach wolę się odmóżdzyć niż robić coś kreatywnego (;

No ale w sumie jest coś, co mogę pokazać - kilka nowości, które się u mnie pojawiły w ostatnim czasie (: Nie jest tego zbyt wiele bo i nie bardzo mam czas czy też pieniądze na zakupy (;

Częściej coś pojawia się na moim Fanpage'u na Facebooku, więc zapraszam do polubienia i śledzenia! (:

1. Pierwszy punkt z mojej wishlisty - jesienne botki z CCC.

2. W końcu wykorzystałam wygrany w konkursie Dove bon do Intimissimi, a za zakupy powyżej 200zł dołączano perfumy gratis! (;

3. Buty do fitnessu z Decathlonu - różnica jest ogromna, uwielbiam w nich ćwiczyć.

4. Kilogramowe hantelki, bo moje poprzednie zrobiły się już za lekkie (;

5. Koszulka i spodenki do ćwiczeń - Decathlon.

6. Prezent z Zakopanego - kultowe czerwone korale.

7. Kolejny prezent z Zakopanego - chusta.

8. Plecaczek z sówkami - dostałam go od mamy, której jednak się nie sprawdził (:

No i to w zasadzie tyle (;

6 komentarzy: